Karakterimin sürekli zıplayıp yerinde duramaması(Pygame Collision)

Arkadaşlar merhaba forumda yeniyim herkese selam öncelikle.Sorunum şu karakterim sürekli zıplayıp alçalıyor ve tekrar zıplıyor. En iyisi you tube a yüklediğim videodan sorunu daha net anlayabilirsiniz.
Sorunum: My pygame problem - YouTube
Kodlarımda hatalı olduğunu düşündüğüm kısım:

hitbox = pygame.draw.rect(win, (255, 255, 255), self.hitbox, 1)
first_rect = pygame.draw.rect(win, (0, 0, 0), [385, 465, 117, 75])
second_rect = pygame.draw.rect(win, (0,0,0), [494, 390, 120, 80])
ucuncu_rect = pygame.draw.rect(win, (0,0,0), [596,308,117,84])
dorduncu_rect = pygame.draw.rect(win, (0, 0, 0), [701,240,270,70])
if hitbox.colliderect(first_rect):
   if abs(first_rect.left - hitbox.right) < 10:
      self.x -= 10
   elif abs(first_rect.top - hitbox.bottom) < 10:
      self.y = 314
if hitbox.colliderect(second_rect):
   if abs(second_rect.left - hitbox.right) < 10:
       self.x -= 5
   elif abs(second_rect.top - hitbox.bottom) < 60:
       self.y -= 70
if hitbox.colliderect(ucuncu_rect):
   if abs(ucuncu_rect.left - hitbox.right) < 10:
       self.x -= 5
   elif abs(ucuncu_rect.top - hitbox.bottom) < 55:
       self.y -= 41
if hitbox.colliderect(dorduncu_rect):
   if abs(dorduncu_rect.left - hitbox.right) < 10:
       self.x -= 5
   elif abs(dorduncu_rect.top - hitbox.bottom) < 55:
       self.y -= 35
elif (self.y < 450) and (self.isJump == False):
   self.y += 10

Kodlarımın tamamı: Medieval-Game/game.py at main · gbcm18/Medieval-Game · GitHub
not: githubtaki kodlarımda hatalı olan kısım 90nıncı ile 121. satırda yazılıdır

Merhabalar, aramıza hoş geldiniz :partying_face:

Kodlarınız belli oluyor ama GitHub’da paylaşmazsanız ne olur bilemezdim açıkçası. Renklendirmek ve girintileme hatalarını gidermek için lütfen bu linkteki yazıları okuyun ve uygulayın.