https://ayyucekizrak.medium.com/yapay-zekaya-başlama-rehberi-91e79d3de8e1
Türkçe kaynak olarak bu rehber isteklerini karşılar.
sss
Sıkça sorulan sorular’ın kısaltılışı olarak kullanılır. Bu tür chatbotlar kullanıcıya sadece bilgi verirler. Amaç kullanıcının hızlı ve anlık şekilde doğru bilgiye erişmesini sağlamaktır. Örnekle anlatmak gerekirse çoğu kullanıcının soruları birbirine benzerdir. Örneğin internet aboneliğine sahip biri muhtemelen sss botuna
’ internetim kesildi, faturamı nasıl öderim, internetim yavaş’ gibi sorular soracaktır. Bu tür sorulara hazır cevaplar kaydedilir ve sss botu
gelen veriyi işleyip sorunun hangi cevaba uygun olduğunu belirler ve bir müşteri temsilcisinden daha hızlı ve kararlı cevap verir/verebilir.
En çok kullanılan türün bu olduğunu biliyorum ve yetersiz olduğunu da düşüyorum ama para ve zaman açısından daha tasarruflu olması olumsuz düşüncelerimi gideriyor.
Tam olarak bu şekilde değil, soru da sınırlı cevap da sınırlı. Eğer rastladıysan zor durumda kalınca sss botlarının
‘sizi müşteri temsilcisine bağlıyoruz’ demelerini görmüşsündür.
İsteğin zor ama imkansız değil. Yardım için burdayız tabi bize de yardım lazım olacak.