import random
###Listeyi döngüden önce tanımlıyoruz.Yoksa ekstra bir sürü ölçüt ve kod yazmak zorunda kalırız.Ayrıca her döngüde yeniden liste tanımlamaya gerek yok .
player_1='Dayının'
player_2='Senin'
oyuncular=[player_1, player_2]
for atılan_zar in range(2):
zar = random.randint(1, 20)
npc = random.choice(oyuncular)
if zar <= 5:
print(str(npc), 'Zar', str(zar),'Geldi :' + " Başarısız")
elif zar <= 10 and zar>5:
print(str(npc), 'Zar', str(zar),'Geldi :' + " Kötü")
elif zar <= 15 and zar>10:
print(str(npc), 'Zar', str(zar),'Geldi :' + " Fena Değil")
elif zar <= 19 and zar>15:
print(str(npc), 'Zar', str(zar),'Geldi :' + " Başarılı")
else :
print(str(npc), 'zar', str(zar),'Geldi :' + " Mükemmel")
#### ilk seçilen npc yi listeden sildiren kod aşağıda.Böylelikle 2.zar atılışında sadece listede 1 eleman yani zar atmayan kalıyor.
oyuncular.pop(oyuncular.index(npc))
If bloklarında da and kullanımına dikkat edin.Mantığını da anlamış olacaksınız.Kaldı ki paylaştığınız kodda zarın 19 gelme durumu belirtilmiyordu.Zar 19 geldiğinde print ekrana birşey döndürmüyordu.