Merhaba ben pythonda tkinteri kullanarak bir oyun yapmaya çalışıyorum oyunda tur bazlı bir sistem var ve gelen düşmanı öldürdükçe turumuza göre yeni düşman gelmesini istiyorum ama düşman ölmesine rağmen yeni düşman gelmiyor ne yaptıysam beceremedim. Aşağıda tüm oyun kodları bulunuyor.
import tkinter as tk
from tkinter import *
import random
import time
from PIL import Image, ImageTk
# Global Değişkenler
can = 100
anaHasar = 5
hasar = 5
zırh = 20
iksirCan = 3
iksirGuc = 3
büyüAlev = ["Öğrenilmedi",50]
büyüBuz = ["Öğrenilmedi",30]
büyüZehir = ["Öğrenilmedi",10]
zehirEtki = "Yok"
sinif1 = "Wemy"
sinif2 = "Pacus"
sinif3 = "Canus"
sinif4 = "Forcus"
tur = 1
secenekler ="""
---------------
Ne yapacaksın ?
1. Saldır
2. İksirler ve Büyüler
3. Kaç
---------------
"""
canavar = "Hiçbir şey"
dusmanHasar = 0
dusmanCan = 0
dusmanDurum = ["diri"," "]
# Tur Sistemi
while tur == 1 or dusmanDurum[0] == "ölü":
if tur % 20 == 0:
zar = random.randint(68,72)
dusmanDurum[0] = "diri"
break
if tur % 10 == 0:
zar = random.randint(42,67)
dusmanDurum[0] = "diri"
break
if tur % 5 == 0:
zar = random.randint(16,41)
dusmanDurum[0] = "diri"
break
else:
zar = random.randint(1,15)
dusmanDurum[0] = "diri"
break
# Canavar Bilgileri
if zar > 0 and zar < 2:
canavar = "MUS"
dusmanHasar = 5
dusmanCan = 10
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 1 and zar < 3:
canavar = "VERN"
dusmanHasar = 7
dusmanCan = 12
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 2 and zar < 4:
canavar = "ARANE"
dusmanHasar = 9
dusmanCan = 13
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 3 and zar < 5:
canavar = "PAL"
dusmanHasar = 9
dusmanCan = 14
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Alev"
dusmanResim = " "
elif zar > 4 and zar < 6:
canavar = "BUBLİK"
dusmanHasar = 12
dusmanCan = 15
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Buz"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 5 and zar < 7:
canavar = "FLAM"
dusmanHasar = 15
dusmanCan = 17
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 6 and zar < 8:
canavar = "RASEL"
dusmanHasar = 17
dusmanCan = 20
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 7 and zar < 9:
canavar = "ELF"
dusmanHasar = 20
dusmanCan = 23
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 8 and zar < 10:
canavar = "SPİRA"
dusmanHasar = 22
dusmanCan = 25
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
elif zar > 9 and zar < 11:
canavar = "UR"
dusmanHasar = 24
dusmanCan = 27
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
elif zar > 10 and zar < 12:
canavar = "GLAC"
dusmanHasar = 25
dusmanCan = 30
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 11 and zar < 13:
canavar = "TAR"
dusmanHasar = 27
dusmanCan = 32
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 12 and zar < 14:
canavar = "FİCUS"
dusmanHasar = 30
dusmanCan = 34
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Alev"
dusmanResim = " "
elif zar > 13 and zar < 15:
canavar = "GREP"
dusmanHasar = 33
dusmanCan = 35
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Buz"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 14 and zar < 16:
canavar = " CODİLUS"
dusmanHasar = 35
dusmanCan = 37
sinif = sinif1
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 15 and zar < 18:
canavar = "QUES"
dusmanHasar = 37
dusmanCan = 40
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Buz"
dusmanZayiflik = "Alev"
dusmanResim = " "
elif zar > 17 and zar < 21:
canavar = "TARİUS"
dusmanHasar = 40
dusmanCan = 43
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 20 and zar < 25:
canavar = "SEUS"
dusmanHasar = 43
dusmanCan = 45
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Alev","Buz"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 24 and zar < 30:
canavar = "GOBLİN"
dusmanHasar = 45
dusmanCan = 47
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 29 and zar < 34:
canavar = "İMİCUS"
dusmanHasar = 47
dusmanCan = 50
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 33 and zar < 37:
canavar = "TROLL"
dusmanHasar = 50
dusmanCan = 52
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 36 and zar < 39:
canavar = "TALOS"
dusmanHasar = 52
dusmanCan = 54
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Buz"
dusmanResim = " "
elif zar > 38 and zar < 40:
canavar = "PULİO"
dusmanHasar = 55
dusmanCan = 56
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 39 and zar < 41:
canavar = "ASİN"
dusmanHasar = 57
dusmanCan = 60
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Alev","Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 40 and zar < 42:
canavar = "APOST"
dusmanHasar = 59
dusmanCan = 63
sinif = sinif2
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 41 and zar < 45:
canavar = "GALOW"
dusmanHasar = 62
dusmanCan = 65
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 44 and zar < 48:
canavar = "BODEN"
dusmanHasar = 65
dusmanCan = 67
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
elif zar > 47 and zar < 50:
canavar = "ZAROK"
dusmanHasar = 67
dusmanCan = 70
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
elif zar > 49 and zar < 54:
canavar = "BARBAR"
dusmanHasar = 69
dusmanCan = 73
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 53 and zar < 57:
canavar = "MAGA"
dusmanHasar = 71
dusmanCan = 75
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Zehir","Alev"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 56 and zar < 61:
canavar = "GOLEM"
dusmanHasar = 75
dusmanCan = 77
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Alev"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 60 and zar < 64:
canavar = "GİANT"
dusmanHasar = 77
dusmanCan = 79
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
elif zar > 63 and zar < 66:
canavar = "GRİFFİN"
dusmanHasar = 75
dusmanCan = 80
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 65 and zar < 67:
canavar = "TARON"
dusmanHasar = 78
dusmanCan = 83
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Buz"
dusmanResim = " "
elif zar > 66 and zar < 68:
canavar = "WAGEN"
dusmanHasar = 80
dusmanCan = 85
sinif = sinif3
dusmanBagisiklik = "Alev","Buz"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
elif zar > 67 and zar < 69:
canavar = "BALDAR"
dusmanHasar = 85
dusmanCan = 100
sinif = sinif4
dusmanBagisiklik = "Zehir"
dusmanZayiflik = "Alev"
dusmanResim = " "
elif zar > 68 and zar < 70:
canavar = "OXİ"
dusmanHasar = 90
dusmanCan = 110
sinif = sinif4
dusmanBagisiklik = "Buz"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 69 and zar < 71:
canavar = "DRAG"
dusmanHasar = 95
dusmanCan = 120
sinif = sinif4
dusmanBagisiklik = "Buz","Zehir"
dusmanZayiflik = "Alev"
dusmanResim = " "
elif zar > 70 and zar < 72:
canavar = "TİTAN"
dusmanHasar = 100
dusmanCan = 130
sinif = sinif4
dusmanBagisiklik = "Yok"
dusmanZayiflik = "Yok"
dusmanResim = " "
elif zar > 71 and zar < 73:
canavar = "ANKA"
dusmanHasar = 110
dusmanCan = 140
sinif = sinif4
dusmanBagisiklik = "Buz"
dusmanZayiflik = "Zehir"
dusmanResim = " "
# Gömülü Fonkiyonlar
def saldir():
global hasar
global anaHasar
global dusmanCan
global zehirEtki
global büyüZehir
global büyüAlev
global büyüBuz
global iksirCan
global iksirGuc
global tur
global can
global geriBildirim
saldırZar = random.randint(1,5)
if saldırZar > 0 and saldırZar < 4:
hasar = anaHasar
dusmanDurum[0] = "ölü"
dusmanCan = dusmanCan - hasar
if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
geriBildirim.config(text="{} vurdun.{} acılar içinde öldü.".format(hasar,canavar),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=10)
if zehirEtki == "Var":
zehirEtki = "Yok"
anaHasar = 5
tur = tur + 1
can + 10
if can > 100:
can = 100
geriBildirim.config(text="Canın 10 arttı. Şuanki canın {}".format(can),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=40)
if büyüAlev[0] or büyüBuz[0] == "Öğrenilmedi":
zarBüyü = random.randint(1,5)
if zarBüyü > 0 and zarBüyü < 3:
geriBildirim.config(text="Tutmadı",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
elif zarBüyü > 2 and zarBüyü < 4:
if büyüZehir[0] == "Öğrenilmedi":
büyüZehir[0] = "Öğrenildi"
geriBildirim.config(text="Zehir büyüsünü öğrendin.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
elif büyüZehir[0] == "Öğrenildi":
geriBildirim.config(text="Zehir büyüsü zaten öğrenilmiş.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
elif zarBüyü > 3 and zarBüyü < 5:
if büyüAlev[0] == "Öğrenilmedi":
büyüAlev[0] = "Öğrenildi"
geriBildirim.config(text="Alev büyüsünü öğrendin.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
elif büyüAlev[0] == "Öğrenildi":
geriBildirim.config(text="Alev zaten öğrenilmiş.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
elif zarBüyü > 4 and zarBüyü < 6:
if büyüBuz[0] == "Öğrenilmedi":
büyüBuz[0] = "Öğrenildi"
geriBildirim.config(text="Buz büyüsünü öğrendin.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
elif büyüBuz[0] == "Öğrenildi":
geriBildirim.config(text="Buz zaten öğrenilmiş.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=70)
zarIksir = random.randint(1,5)
if zarIksir > 0 and zarIksir < 4:
geriBildirim.config(text="Tutmadı",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=100)
elif zarIksir > 3 and zarIksir < 5:
iksirCan = iksirCan + 1
geriBildirim.config(text="Can iksiri buldun.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=100)
elif zarIksir > 4 and zarIksir < 6:
iksirGuc = iksirGuc + 1
geriBildirim.config(text="Güç iksiri buldun.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=100)
else:
geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar vurdun. Düşmanın canı {} oldu.".format(hasar,dusmanCan),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=130)
if zehirEtki == "Var":
dusmanCan = dusmanCan - büyüZehir[1]
if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
geriBildirim.config(text="{} zehirden dolayı öldü.".format(canavar),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=170)
else:
geriBildirim.config(text="Düşman zehirden {} hasar yedi. Canı {} kaldı.".format(büyüZehir[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=170)
hasar = anaHasar
if saldırZar > 3 and saldırZar < 6:
can = can - dusmanHasar
if can == 0 or can < 0:
print("{} seni öldürdü.".format(canavar))
tur = 1
can = 100
else:
if zehirEtki == "Var":
dusmanCan = dusmanCan - büyüZehir[1]
if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
geriBildirim.config(text="{} zehirden dolayı öldü.".format(canavar),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=170)
else:
geriBildirim.config(text="Düşman zehirden {} hasar yedi. Canı {} kaldı.".format(büyüZehir[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=170)
geriBildirim.config(text="Düşman fırsatını bulup sana saldırdı. Canın {} kaldı.".format(can),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=10,y=10)
def iksir():
iksirPencere = Toplevel(bg="white")
iksirPencere.geometry("500x500")
iksirPencere.title("İksir Seçimi")
iksirPencere.configure(bg="white")
iksirPencere.resizable(width=False,height=False)
# İKSİRLER
iksirBilgi = Label(iksirPencere,text="İKSİRLER",bg="white")
iksirBilgi.place(x=95,y=25)
# Can İksiri
canİksiriBilgi = Label(iksirPencere,text="Can İksiri: {} tane var. - 25 can verir.".format(iksirCan),bg="white",font="Calibri 10 bold")
canİksiriBilgi.place(x=50,y=50)
canİksiriButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=canİksir,bg="white")
canİksiriButon.place(x=8,y=47)
# Güç İksiri
gucİksiriBilgi = Label(iksirPencere,text="Güç İksiri: {} tane var. - Düşman ölene kadar ana hasarı 2 katına çıkartır.".format(iksirGuc),bg="white",font="Calibri 10 bold")
gucİksiriBilgi.place(x=50,y=80)
gucİksiriButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=gucİksir,bg="white")
gucİksiriButon.place(x=8,y=77)
# BÜYÜLER
büyüBilgi = Label(iksirPencere,text="BÜYÜLER",bg="white")
büyüBilgi.place(x=95,y=107)
# Alev Büyüsü
alevBüyüBilgi = Label(iksirPencere,text="Alev Büyüsü: {} - {} hasar verir.".format(büyüAlev[0],büyüAlev[1]),bg="white",font="Calibri 10 bold")
alevBüyüBilgi.place(x=50,y=130)
alevBüyüButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=alevBüyü,bg="white")
alevBüyüButon.place(x=8,y=127)
# Buz Büyüsü
buzBüyüBilgi = Label(iksirPencere,text="Buz Büyüsü: {} - {} hasar verir.".format(büyüBuz[0],büyüBuz[1]),bg="white",font="Calibri 10 bold")
buzBüyüBilgi.place(x=50,y=160)
buzBüyüButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=buzBüyü,bg="white")
buzBüyüButon.place(x=8,y=157)
# Zehir Büyüsü
zehirBüyüBilgi = Label(iksirPencere,text="Zehir Büyüsü: {} - Düşman ölene kadar tur başına {} hasar vurar.".format(büyüZehir[0],büyüZehir[1]),bg="white",font="Calibri 10 bold")
zehirBüyüBilgi.place(x=50,y=190)
zehirBüyüButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=zehirBüyü,bg="white")
zehirBüyüButon.place(x=8,y=187)
def canİksir():
global iksirCan
global can
global geriBildirim
if iksirCan > 0:
iksirCan = iksirCan - 1
can = can + 25
if can > 100:
can = 100
geriBildirim.config(text="Can iksirini kullandınız",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
geriBildirim.config(text="Kullanılabilecek iksiriniz yok.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
def gucİksir():
global iksirGuc
global anaHasar
global geriBildirim
if iksirGuc > 0:
iksirGuc = iksirGuc -1
anaHasar = 10
geriBildirim.config(text="Güç iksirini kullandınız",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
geriBildirim.config(text="Kullanılabilecek iksiriniz yok.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
def alevBüyü():
global büyüAlev
global dusmanCan
global tur
global canavar
global geriBildirim
if büyüAlev[0] == "Öğrenilmedi":
geriBildirim.config(text="Bu büyüyü öğrenmedin.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
dusmanCan = dusmanCan - büyüAlev[1]
if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
tur = tur + 1
geriBildirim.config(text="{} yanarak öldü.".format(canavar),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar verdin. Düşmanın canı {} kaldı.".format(büyüAlev[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
def buzBüyü():
global büyüBuz
global dusmanCan
global tur
global canavar
global geriBildirim
if büyüBuz[0] == "Öğrenilmedi":
geriBildirim.config(text="Bu büyüyü öğrenmedin.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
dusmanCan = dusmanCan - büyüBuz[1]
if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
tur = tur + 1
geriBildirim.config(text="{} dondu.".format(canavar),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar verdin. Düşmanın canı {} kaldı.".format(büyüBuz[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
def zehirBüyü():
global büyüZehir
global dusmanCan
global tur
global canavar
global geriBildirim
if büyüZehir[0] == "Öğrenilmedi":
geriBildirim.config(text="Bu büyüyü öğrenmedin.",bg="black",fg="white")
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
dusmanCan = dusmanCan - büyüZehir[1]
zehirEtki = "Var"
if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
tur = tur + 1
geriBildirim.config(text="{} zehirlenelerek öldü.".format(canavar))
geriBildirim.place(x=175,y=475)
else:
geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar verdin. Düşmanın canı {} kaldı.".format(büyüZehir[1],dusmanCan))
geriBildirim.place(x=175,y=475)
def kac():
global canavar
global can
global dusmanHasar
global geriBildirim
zarKac = random.randint(1,5)
if zarKac > 0 and zarKac < 3:
geriBildirim.config(text="Şanslısın ki {} diğer tarafa bakıyorken kaçmayı başardın.".format(canavar))
geriBildirim.pack(side="bottom")
else:
can = can - dusmanHasar
geriBildirim.config(text="Kaçamadın ve {} sana saldırdı. Canın {} kaldı.".format(canavar,can))
geriBildirim.pack(side="bottom")
# Ana Ekran
anaPencere = tk.Tk()
anaPencere.geometry("500x500")
anaPencere.title("Zindanlar ve Zindanlar V2")
anaPencere.configure(bg="black")
anaPencere.resizable(width=False, height=False)
cerceve = Canvas(bg="black",width=465,height=280)
# Hud Menüsü
geriBildirim = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
secenekLabel = Label(text=secenekler,font="Calibri 10 bold",bg="black",fg="white")
secenekLabel.place(x=175,y=300)
# Düşman Ekranı
dusmanIsimLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanIsimLabel.config(text=canavar)
dusmanIsimLabel.place(x=150,y=30)
dusmanCanLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanCanLabel.config(text="Can: {}".format(dusmanCan),bg="black",fg="white")
dusmanCanLabel.place(x=300,y=90)
dusmanHasarLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanHasarLabel.config(text="Hasar: {}".format(dusmanHasar),bg="black",fg="white")
dusmanHasarLabel.place(x=300,y=110)
dusmanSinifLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanSinifLabel.config(text="Sınıf: {}".format(sinif),bg="black",fg="white")
dusmanSinifLabel.place(x=300,y=130)
dusmanBagisiklikLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanBagisiklikLabel.config(text="Bağışıklık: {}".format(dusmanBagisiklik),bg="black",fg="white")
dusmanBagisiklikLabel.place(x=300,y=150)
dusmanZayiflikLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanZayiflikLabel.config(text="Zayıflık: {}".format(dusmanZayiflik),bg="black",fg="white")
dusmanZayiflikLabel.place(x=300,y=170)
# BURAYI RESİMLERİ EKLEDİKTEN SONRA ETKİNLEŞTİR
# dusmanResimLabel = PhotoImage(file=dusmanResim)
# dusmanResimLabel = Label(image=dusmanResimLabel)
# dusmanResimLabel.place(cerceve,x=10,y=10)
# Seçenek Butonları
saldırButon = Button(text="Saldır",bg="black",fg="white",command=saldir,width=5,height=1)
saldırButon.place(x=140,y=425)
iksirBuyuButon = Button(text="İksir ve Büyü",bg="black",fg="white",command=iksir,width=10,height=1)
iksirBuyuButon.place(x=193,y=425)
kacmaButon = Button(text="Kaç",bg="black",command=kac,fg="white",width=5,height=1)
kacmaButon.place(x=281,y=425)
# Çerçeve
cerceve.place(x=15,y=15)
anaPencere.mainloop()