Python TKInter Oyun Yapıyorum Ama Düşman Öldükçe Yenisi Gelmiyor

Merhaba ben pythonda tkinteri kullanarak bir oyun yapmaya çalışıyorum oyunda tur bazlı bir sistem var ve gelen düşmanı öldürdükçe turumuza göre yeni düşman gelmesini istiyorum ama düşman ölmesine rağmen yeni düşman gelmiyor ne yaptıysam beceremedim. Aşağıda tüm oyun kodları bulunuyor.

import tkinter as tk
from tkinter import *
import random
import time
from PIL import Image, ImageTk

# Global Değişkenler
can = 100
anaHasar = 5
hasar = 5
zırh = 20
iksirCan = 3
iksirGuc = 3
büyüAlev = ["Öğrenilmedi",50]
büyüBuz = ["Öğrenilmedi",30]
büyüZehir = ["Öğrenilmedi",10]
zehirEtki = "Yok"
sinif1 = "Wemy"
sinif2 = "Pacus"
sinif3 = "Canus"
sinif4 = "Forcus"
tur = 1 
secenekler ="""
---------------
Ne yapacaksın ?
1. Saldır
2. İksirler ve Büyüler
3. Kaç
---------------
"""
canavar = "Hiçbir şey"
dusmanHasar = 0
dusmanCan = 0
dusmanDurum = ["diri"," "]

# Tur Sistemi
while tur == 1 or dusmanDurum[0] == "ölü":
    if tur % 20 == 0: 
        zar = random.randint(68,72)
        dusmanDurum[0] = "diri"
        break
    if tur % 10 == 0: 
        zar = random.randint(42,67)
        dusmanDurum[0] = "diri"
        break
    if tur % 5 == 0: 
        zar = random.randint(16,41)
        dusmanDurum[0] = "diri"
        break
    else:
        zar = random.randint(1,15)
        dusmanDurum[0] = "diri"
        break
    
# Canavar Bilgileri
if zar > 0 and zar < 2:
        canavar = "MUS"
        dusmanHasar = 5
        dusmanCan = 10
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 1 and zar < 3:
        canavar = "VERN"
        dusmanHasar = 7
        dusmanCan = 12
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 2 and zar < 4:
        canavar = "ARANE"
        dusmanHasar = 9
        dusmanCan = 13
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 3 and zar < 5:
        canavar = "PAL"
        dusmanHasar = 9
        dusmanCan = 14
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Alev"
        dusmanResim = " "
elif zar > 4 and zar < 6:
        canavar = "BUBLİK"
        dusmanHasar = 12
        dusmanCan = 15
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Buz"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 5 and zar < 7:
        canavar = "FLAM"
        dusmanHasar = 15
        dusmanCan = 17
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 6 and zar < 8:
        canavar = "RASEL"
        dusmanHasar = 17
        dusmanCan = 20
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 7 and zar < 9:
        canavar = "ELF"
        dusmanHasar = 20
        dusmanCan = 23
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 8 and zar < 10:
        canavar = "SPİRA"
        dusmanHasar = 22
        dusmanCan = 25
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "
elif zar > 9 and zar < 11:
        canavar = "UR"
        dusmanHasar = 24
        dusmanCan = 27
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "
elif zar > 10 and zar < 12:
        canavar = "GLAC"
        dusmanHasar = 25
        dusmanCan = 30
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 11 and zar < 13:
        canavar = "TAR"
        dusmanHasar = 27
        dusmanCan = 32
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 12 and zar < 14:
        canavar = "FİCUS"
        dusmanHasar = 30
        dusmanCan = 34
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Alev"
        dusmanResim = " "
elif zar > 13 and zar < 15:
        canavar = "GREP"
        dusmanHasar = 33
        dusmanCan = 35
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Buz"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 14 and zar < 16:
        canavar = " CODİLUS"
        dusmanHasar = 35
        dusmanCan = 37
        sinif = sinif1
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 15 and zar < 18:
        canavar = "QUES"
        dusmanHasar = 37
        dusmanCan = 40
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Buz"
        dusmanZayiflik = "Alev"
        dusmanResim = " "
elif zar > 17 and zar < 21:
        canavar = "TARİUS"
        dusmanHasar = 40
        dusmanCan = 43
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 20 and zar < 25:
        canavar = "SEUS"
        dusmanHasar = 43
        dusmanCan = 45
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Alev","Buz"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 24 and zar < 30:
        canavar = "GOBLİN"
        dusmanHasar = 45
        dusmanCan = 47
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 29 and zar < 34:
        canavar = "İMİCUS"
        dusmanHasar = 47
        dusmanCan = 50
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 33 and zar < 37:
        canavar = "TROLL"
        dusmanHasar = 50
        dusmanCan = 52
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 36 and zar < 39:
        canavar = "TALOS"
        dusmanHasar = 52
        dusmanCan = 54
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Buz"
        dusmanResim = " "
elif zar > 38 and zar < 40:
        canavar = "PULİO"
        dusmanHasar = 55
        dusmanCan = 56
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 39 and zar < 41:
        canavar = "ASİN"
        dusmanHasar = 57
        dusmanCan = 60
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Alev","Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 40 and zar < 42:
        canavar = "APOST"
        dusmanHasar = 59
        dusmanCan = 63
        sinif = sinif2
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 41 and zar < 45:
        canavar = "GALOW"
        dusmanHasar = 62
        dusmanCan = 65
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 44 and zar < 48:
        canavar = "BODEN"
        dusmanHasar = 65
        dusmanCan = 67
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "
elif zar > 47 and zar < 50:
        canavar = "ZAROK"
        dusmanHasar = 67
        dusmanCan = 70
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "
elif zar > 49 and zar < 54:
        canavar = "BARBAR"
        dusmanHasar = 69
        dusmanCan = 73
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 53 and zar < 57:
        canavar = "MAGA"
        dusmanHasar = 71
        dusmanCan = 75
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Zehir","Alev"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 56 and zar < 61:
        canavar = "GOLEM"
        dusmanHasar = 75
        dusmanCan = 77
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Alev"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 60 and zar < 64:
        canavar = "GİANT"
        dusmanHasar = 77
        dusmanCan = 79
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "
elif zar > 63 and zar < 66:
        canavar = "GRİFFİN"
        dusmanHasar = 75
        dusmanCan = 80
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 65 and zar < 67:
        canavar = "TARON"
        dusmanHasar = 78
        dusmanCan = 83
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Buz"
        dusmanResim = " "
elif zar > 66 and zar < 68:
        canavar = "WAGEN"
        dusmanHasar = 80
        dusmanCan = 85
        sinif = sinif3
        dusmanBagisiklik = "Alev","Buz"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "
elif zar > 67 and zar < 69:
        canavar = "BALDAR"
        dusmanHasar = 85
        dusmanCan = 100
        sinif = sinif4
        dusmanBagisiklik = "Zehir"
        dusmanZayiflik = "Alev"
        dusmanResim = " "
elif zar > 68 and zar < 70:
        canavar = "OXİ"
        dusmanHasar = 90
        dusmanCan = 110
        sinif = sinif4
        dusmanBagisiklik = "Buz"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 69 and zar < 71:
        canavar = "DRAG"
        dusmanHasar = 95
        dusmanCan = 120
        sinif = sinif4
        dusmanBagisiklik = "Buz","Zehir"
        dusmanZayiflik = "Alev"
        dusmanResim = " "
elif zar > 70 and zar < 72:
        canavar = "TİTAN"
        dusmanHasar = 100
        dusmanCan = 130
        sinif = sinif4
        dusmanBagisiklik = "Yok"
        dusmanZayiflik = "Yok"
        dusmanResim = " "
elif zar > 71 and zar < 73:
        canavar = "ANKA"
        dusmanHasar = 110
        dusmanCan = 140
        sinif = sinif4
        dusmanBagisiklik = "Buz"
        dusmanZayiflik = "Zehir"
        dusmanResim = " "

# Gömülü Fonkiyonlar
def saldir():
        global hasar
        global anaHasar
        global dusmanCan
        global zehirEtki
        global büyüZehir
        global büyüAlev
        global büyüBuz
        global iksirCan
        global iksirGuc
        global tur
        global can
        global geriBildirim
        
        saldırZar = random.randint(1,5)
        if saldırZar > 0 and saldırZar < 4:
            hasar = anaHasar
            dusmanDurum[0] = "ölü"
            dusmanCan = dusmanCan - hasar
            if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
                geriBildirim.config(text="{} vurdun.{} acılar içinde öldü.".format(hasar,canavar),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=10,y=10)
                if zehirEtki == "Var":
                    zehirEtki = "Yok"
                anaHasar = 5
                tur = tur + 1 
                can + 10
                if can > 100:
                    can = 100
                geriBildirim.config(text="Canın 10 arttı. Şuanki canın {}".format(can),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=10,y=40)
                if büyüAlev[0] or büyüBuz[0] == "Öğrenilmedi":
                    zarBüyü = random.randint(1,5)
                    if zarBüyü > 0 and zarBüyü < 3:
                        geriBildirim.config(text="Tutmadı",bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=70)
                    elif zarBüyü > 2 and zarBüyü < 4:
                        if büyüZehir[0] == "Öğrenilmedi":
                            büyüZehir[0] = "Öğrenildi"
                            geriBildirim.config(text="Zehir büyüsünü öğrendin.",bg="black",fg="white")
                            geriBildirim.place(x=10,y=70)
                        elif büyüZehir[0] == "Öğrenildi":
                            geriBildirim.config(text="Zehir büyüsü zaten öğrenilmiş.",bg="black",fg="white")
                            geriBildirim.place(x=10,y=70)
                    elif zarBüyü > 3 and zarBüyü < 5:
                        if büyüAlev[0] == "Öğrenilmedi":
                            büyüAlev[0] = "Öğrenildi"
                            geriBildirim.config(text="Alev büyüsünü öğrendin.",bg="black",fg="white")
                            geriBildirim.place(x=10,y=70)
                        elif büyüAlev[0] == "Öğrenildi":
                            geriBildirim.config(text="Alev zaten öğrenilmiş.",bg="black",fg="white")
                            geriBildirim.place(x=10,y=70)
                        elif zarBüyü > 4 and zarBüyü < 6:
                            if büyüBuz[0] == "Öğrenilmedi":
                                büyüBuz[0] = "Öğrenildi"
                                geriBildirim.config(text="Buz büyüsünü öğrendin.",bg="black",fg="white")
                                geriBildirim.place(x=10,y=70)
                            elif büyüBuz[0] == "Öğrenildi":
                                geriBildirim.config(text="Buz zaten öğrenilmiş.",bg="black",fg="white")
                                geriBildirim.place(x=10,y=70)
                    zarIksir = random.randint(1,5)
                    if zarIksir > 0 and zarIksir < 4:
                        geriBildirim.config(text="Tutmadı",bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=100)
                    elif zarIksir > 3 and zarIksir < 5:
                        iksirCan = iksirCan + 1
                        geriBildirim.config(text="Can iksiri buldun.",bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=100)
                    elif zarIksir > 4 and zarIksir < 6:
                        iksirGuc = iksirGuc + 1
                        geriBildirim.config(text="Güç iksiri buldun.",bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=100)
            else:
                geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar vurdun. Düşmanın canı {} oldu.".format(hasar,dusmanCan),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=10,y=130)
                if zehirEtki == "Var":
                    dusmanCan = dusmanCan - büyüZehir[1]
                    if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
                        geriBildirim.config(text="{} zehirden dolayı öldü.".format(canavar),bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=170)
                    else:
                        geriBildirim.config(text="Düşman zehirden {} hasar yedi. Canı {} kaldı.".format(büyüZehir[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=170)
                hasar = anaHasar
        if saldırZar > 3 and saldırZar < 6:
            can = can - dusmanHasar
            if can == 0 or can < 0:
                print("{} seni öldürdü.".format(canavar))
                tur = 1
                can = 100
            else:
                if zehirEtki == "Var":
                    dusmanCan = dusmanCan - büyüZehir[1]
                    if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
                        geriBildirim.config(text="{} zehirden dolayı öldü.".format(canavar),bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=170)
                    else:
                        geriBildirim.config(text="Düşman zehirden {} hasar yedi. Canı {} kaldı.".format(büyüZehir[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
                        geriBildirim.place(x=10,y=170)
                geriBildirim.config(text="Düşman fırsatını bulup sana saldırdı. Canın {} kaldı.".format(can),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=10,y=10)
def iksir():
        iksirPencere = Toplevel(bg="white")
        iksirPencere.geometry("500x500")
        iksirPencere.title("İksir Seçimi")
        iksirPencere.configure(bg="white")
        iksirPencere.resizable(width=False,height=False)
        
        # İKSİRLER
        
        iksirBilgi = Label(iksirPencere,text="İKSİRLER",bg="white")
        iksirBilgi.place(x=95,y=25)
        
        # Can İksiri
        canİksiriBilgi = Label(iksirPencere,text="Can İksiri: {} tane var. - 25 can verir.".format(iksirCan),bg="white",font="Calibri 10 bold")
        canİksiriBilgi.place(x=50,y=50)
        canİksiriButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=canİksir,bg="white")
        canİksiriButon.place(x=8,y=47)
        
        # Güç İksiri
        gucİksiriBilgi = Label(iksirPencere,text="Güç İksiri: {} tane var. - Düşman ölene kadar ana hasarı 2 katına çıkartır.".format(iksirGuc),bg="white",font="Calibri 10 bold")
        gucİksiriBilgi.place(x=50,y=80)
        gucİksiriButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=gucİksir,bg="white")
        gucİksiriButon.place(x=8,y=77)
        
        # BÜYÜLER
        
        büyüBilgi = Label(iksirPencere,text="BÜYÜLER",bg="white")
        büyüBilgi.place(x=95,y=107)
        
        # Alev Büyüsü
        alevBüyüBilgi = Label(iksirPencere,text="Alev Büyüsü: {} - {} hasar verir.".format(büyüAlev[0],büyüAlev[1]),bg="white",font="Calibri 10 bold")
        alevBüyüBilgi.place(x=50,y=130)
        alevBüyüButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=alevBüyü,bg="white")
        alevBüyüButon.place(x=8,y=127)
        
        # Buz Büyüsü
        buzBüyüBilgi = Label(iksirPencere,text="Buz Büyüsü: {} - {} hasar verir.".format(büyüBuz[0],büyüBuz[1]),bg="white",font="Calibri 10 bold")
        buzBüyüBilgi.place(x=50,y=160)
        buzBüyüButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=buzBüyü,bg="white")
        buzBüyüButon.place(x=8,y=157)
        
        # Zehir Büyüsü
        zehirBüyüBilgi = Label(iksirPencere,text="Zehir Büyüsü: {} - Düşman ölene kadar tur başına {} hasar vurar.".format(büyüZehir[0],büyüZehir[1]),bg="white",font="Calibri 10 bold")
        zehirBüyüBilgi.place(x=50,y=190)
        zehirBüyüButon = Button(iksirPencere,text="Kullan",command=zehirBüyü,bg="white")
        zehirBüyüButon.place(x=8,y=187)
def canİksir():
        global iksirCan
        global can
        global geriBildirim
        
        if iksirCan > 0:
            iksirCan = iksirCan - 1
            can = can + 25
            if can > 100:
                can = 100
            geriBildirim.config(text="Can iksirini kullandınız",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
        else:
            geriBildirim.config(text="Kullanılabilecek iksiriniz yok.",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
def gucİksir():
        global iksirGuc
        global anaHasar
        global geriBildirim
        
        if iksirGuc > 0:
            iksirGuc = iksirGuc -1 
            anaHasar = 10
            geriBildirim.config(text="Güç iksirini kullandınız",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
        else:
            geriBildirim.config(text="Kullanılabilecek iksiriniz yok.",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
def alevBüyü():
        global büyüAlev
        global dusmanCan
        global tur
        global canavar
        global geriBildirim
        
        if büyüAlev[0] == "Öğrenilmedi":
            geriBildirim.config(text="Bu büyüyü öğrenmedin.",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
        else:
            dusmanCan = dusmanCan - büyüAlev[1]
            if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
                tur = tur + 1
                geriBildirim.config(text="{} yanarak öldü.".format(canavar),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=175,y=475)
            else:
                geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar verdin. Düşmanın canı {} kaldı.".format(büyüAlev[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=175,y=475)
def buzBüyü():
        global büyüBuz
        global dusmanCan
        global tur
        global canavar
        global geriBildirim
        
        if büyüBuz[0] == "Öğrenilmedi":
            geriBildirim.config(text="Bu büyüyü öğrenmedin.",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
        else:
            dusmanCan = dusmanCan - büyüBuz[1]
            if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
                tur = tur + 1
                geriBildirim.config(text="{} dondu.".format(canavar),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=175,y=475)
            else:
                geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar verdin. Düşmanın canı {} kaldı.".format(büyüBuz[1],dusmanCan),bg="black",fg="white")
                geriBildirim.place(x=175,y=475)
def zehirBüyü():
        global büyüZehir
        global dusmanCan
        global tur
        global canavar
        global geriBildirim
        
        if büyüZehir[0] == "Öğrenilmedi":
            geriBildirim.config(text="Bu büyüyü öğrenmedin.",bg="black",fg="white")
            geriBildirim.place(x=175,y=475)
        else:
            dusmanCan = dusmanCan - büyüZehir[1]
            zehirEtki = "Var"
            if dusmanCan == 0 or dusmanCan < 0:
                tur = tur + 1                        
                geriBildirim.config(text="{} zehirlenelerek öldü.".format(canavar))
                geriBildirim.place(x=175,y=475)
            else:
                geriBildirim.config(text="Düşmana {} hasar verdin. Düşmanın canı {} kaldı.".format(büyüZehir[1],dusmanCan))
                geriBildirim.place(x=175,y=475)      
def kac():
        global canavar
        global can
        global dusmanHasar
        global geriBildirim
        
        zarKac = random.randint(1,5)
        if zarKac > 0 and zarKac < 3:
            geriBildirim.config(text="Şanslısın ki {} diğer tarafa bakıyorken kaçmayı başardın.".format(canavar))
            geriBildirim.pack(side="bottom")
        else:
            can = can - dusmanHasar
            geriBildirim.config(text="Kaçamadın ve {} sana saldırdı. Canın {} kaldı.".format(canavar,can))
            geriBildirim.pack(side="bottom")

# Ana Ekran
anaPencere = tk.Tk()
anaPencere.geometry("500x500")
anaPencere.title("Zindanlar ve Zindanlar V2")
anaPencere.configure(bg="black")
anaPencere.resizable(width=False, height=False)
cerceve = Canvas(bg="black",width=465,height=280)

# Hud Menüsü
geriBildirim = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
secenekLabel = Label(text=secenekler,font="Calibri 10 bold",bg="black",fg="white")
secenekLabel.place(x=175,y=300)

# Düşman Ekranı
dusmanIsimLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanIsimLabel.config(text=canavar)
dusmanIsimLabel.place(x=150,y=30)

dusmanCanLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanCanLabel.config(text="Can: {}".format(dusmanCan),bg="black",fg="white")
dusmanCanLabel.place(x=300,y=90)

dusmanHasarLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanHasarLabel.config(text="Hasar: {}".format(dusmanHasar),bg="black",fg="white")
dusmanHasarLabel.place(x=300,y=110)

dusmanSinifLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanSinifLabel.config(text="Sınıf: {}".format(sinif),bg="black",fg="white")
dusmanSinifLabel.place(x=300,y=130)

dusmanBagisiklikLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanBagisiklikLabel.config(text="Bağışıklık: {}".format(dusmanBagisiklik),bg="black",fg="white")
dusmanBagisiklikLabel.place(x=300,y=150)

dusmanZayiflikLabel = Label(text=" ",bg="black",fg="white")
dusmanZayiflikLabel.config(text="Zayıflık: {}".format(dusmanZayiflik),bg="black",fg="white")
dusmanZayiflikLabel.place(x=300,y=170)

# BURAYI RESİMLERİ EKLEDİKTEN SONRA ETKİNLEŞTİR
# dusmanResimLabel = PhotoImage(file=dusmanResim)
# dusmanResimLabel = Label(image=dusmanResimLabel)
# dusmanResimLabel.place(cerceve,x=10,y=10)
# Seçenek Butonları

saldırButon = Button(text="Saldır",bg="black",fg="white",command=saldir,width=5,height=1)
saldırButon.place(x=140,y=425)
iksirBuyuButon = Button(text="İksir ve Büyü",bg="black",fg="white",command=iksir,width=10,height=1)
iksirBuyuButon.place(x=193,y=425)
kacmaButon = Button(text="Kaç",bg="black",command=kac,fg="white",width=5,height=1)
kacmaButon.place(x=281,y=425)

# Çerçeve

cerceve.place(x=15,y=15)

anaPencere.mainloop()

Düşman oluşturmayı def ile yapmayı deneyebilirsiniz.

Tam anlamadım da tam olarak kodlarla anlatabilir misin ?

Düşman değişkenlerini def içine alın.

def create_enemy():
Buraya düşmanın oluşum kodunu yazın

create_enemy()

Fikrin için teşekkür ederim olmadı zaten umudu kestiğim için pygame öğrenmeye başlamıştım projemi ona aktarmaya çalışıyorum şuan.

1 Beğeni