Tkinter Pencere içindeki pencereye buton koyamadım

import tkinter as tk
import smtplib as sp

def alpler():
    yeni = tk.Tk()
    yeni.geometry("300x300")
    yeni.title("E-posta")

    data = tk.Entry(font="Verdana 14")
    data.place(x=20,y=20)
    data.pack

    canvas = tk.Entry(font="Verdana 14")
    canvas.place(x=20,y=60)
    canvas.pack

    java = tk.Button(text="Gönder",font="Verdana 14",fg="GREEN")
    java.place(x=20,y=120)
    java.pack

    c = tk.Button(text="İptal",font="Verdana 14",fg="RED")
    c.place(x=20,y=170)
    c.pack


def Eagle():
    exit()

pencere = tk.Tk()
pencere.geometry("300x300")
pencere.title("Wormer")

wormer = tk.Entry(font="Verdana 14")
wormer.place(x=20,y=20)
wormer.pack

king = tk.Entry(font="Verdana 14")
king.place(x=20,y=60)
king.pack

Buton1 = tk.Button(text="Devam Et",font="Verdana 14",fg="GREEN",command=alpler)
Buton1.place(x=20,y=120)
Buton1.pack

Buton2 = tk.Button(text="Programı kapat",font="Verdana 14",fg="RED",command=Eagle)
Buton2.place(x=20,y=170)
Buton2.pack

pencere.mainloop()

pencere içinde açtığım pencereye buton koyamıyorum onun yerine ilk pencereye yerleşiyor yardım edermisiniz ?

Normalde tkinter widgetleri hangi widget’in içine yerleşeceğini belirleyen parent paremetresi alıyor, eğer girilmezse bu değer ilk oluşturulan Tk penceresi oluyor. Yeni oluşturduğunuz widgetlere ilk parametre olarak yeni değişkenini vermeniz yeterli olur.

Kodunuzda widgetlerin place methodunu çağırdıktan sonra şu packleri eklemişsiniz:

Hepsi gereksiz, zaten çağırılmamışlar bile.

1 Beğeni

Burada da command olarak direkt exit verebilirsiniz.

1 Beğeni

gösterebilirmisiniz anlayamadımda tam olarak

Mesela bunu

Şu hale getirecekseniz, yani hangi ekranda gözükmesini istiyorsanız onu ilk parametre olarak vereceksiniz:

data = tk.Entry(yeni, font="Verdana 14")
1 Beğeni

Çok teşekkür ederim sizide gece gece yordum kusura bakmayın

1 Beğeni