Web Sitesinin Dosyalarına Erişmek

Atamazsın çünkü gönderdiğin ping yine aynı sunucuya gidecek. Bunu istemen mantıksız aslında. https://anketler.pythonanywhere.com/yaz-guncellemesi/ de https://anketler.pythonanywhere.com/ de https://www.pythonanywhere.com/ e gidiyor.

Peki çözümü nasıl olacak?

Yukarıda belirttim, bu isteğin manasız. Sayfasına yaptığın istek index sayfasına yaptığınla aynı sunucuya gittiği için böyle bir şey yapmana gerek yok.

Ancak ben üst dosyaları etkilemeden alt dosyalar ile uğraşmak istiyorum.

Dediğini anlayamıyorum. Sayfanın başında pingden bahsediyorsun.

forum.yazbel.com adresine değil de forum.yazbel.com/u adresine ping atacağımızı varsayalım.Ben buradaki “u” adresi ile uğraşacağım

İyi de o sayfayla uğraşmak istiyorsan yine yazbel com a ping at. Ping niye atıyorsun ki sen?

Biraz gizli diyebilirim.Bir kaç arkadaşla bug bounty ile uğraşıyoruz amatör bir şekilde.Kötü amaçlı değil

Bu bir URL. Bir cihaz veya IP adresi belirtmiyor, buradaki /blog kısmı HTTP(S) protokolündeki bir veriden ibaret. Sunucuya ait IP adresiyle alakası olan bölüm orneksite.

Ayrıca konunun başlığı ile bize sorduklarınızın alakasını anlamadım, bence de bir XY problemi yaşıyoruz.

2 Beğeni

Bu olaya geliyor yine Gencay.

orneksite/blog kısmındaki blog dosya değil mi zaten?

Ne dosyası?

Ping dosyalara değil IP adresine, daha doğrusu IP adresinin işaret ettiği host makinesine atılır. Bir web sitesinin tüm dosyaları aynı IP adresinde barındırıldığı için atacağın ping IP adresine atılır. Dosyaya ping atmak anlamsız bir istek.

1 Beğeni

URL lerde / ile devam eden metinler dosya değil. Framework e göre değişir. Django da kendin yazıyosun, jsp de dosya yapısı.

dostum olay şöyle örneksite nin bütün dosyaları bir sunucuda olduğunu var sayalım ve sunucunun 1 tane ip adresi olur. örneksite ye ping attığında dosyaların tutulduğu sunucuya ping attığın için aynı ip adresini alırsın. örneksite/admin mesela buna da ping atmak istedin diyelim buda diğer dosyalarla aynı sunucuda bulunduğu için gene aynı sunucunun ip adresini alırsın. çok kaba bi şekilde böyle oluyo da senin amaç ne onu anlamadım

şimdi bak :smiley: ister kötü amaçlı ol ister iyi daha ping in nasıl çalıştığını bilmediğin halde gizli diye tabir ettiğin ne yapabilirsin çok merak ediyorum :smiley: googla ping yazsan bile 850 milyar milyon sen milyon milyar tane bilgi çıkıyo önce araştır sonra sor derim millet dalga geçmesin :D::D:D

Dalga geçmezler merak etme. Burada insanlara bir şeyler öğretiyoruz.

1 Beğeni

:smiley: :smiley: :smiley:

1 Beğeni

Yani örnek olarak Web Sitesinin Dosyalarına Erişmek adresine değil de,forum.yazbel.com adresine gönderecek.Konu başlığını ne olarak düzeltmeliyim?