Benim yaptığım PyTerminal(python'ın terminalinin çakması yani benzeri diyelim)

def pyTerminal():
    print("PyTerminal: Fatih AYDIN tarafından yapılmıştır.")
    while True:
        komut = input(">>> ")
        try:
            exec(komut)
        except Exception as e:
            print(f"HATA!: {e}")

pyTerminal()

“Çakması” nı “benzeri” haline getiren "naif"liğine saygı duyan birileri illa ki yoktur.(aynı anda 3 ironiyi tek cümlede yaptım, bu senin eserin evlat)

Python’a bildirdin mi bunu?

Böyle bir planın varsa, yapma.

Ama programlamaya devam et.

Azmin belli oluyor.

Nasılsa bedava.

1: python’a bildirdin mi derken?
2: programlamaya devam ediyom ama python’ın terminalinin benzerini yaptım yani

Bu senin değil, ülkemin ayıbı çocuk…

Sen de haklısın…

bu terminal değil bu shell yönlendirici

Bence bu shelli de yanlış yönlendiriyor. Kısmetini kapatıyor. Ama yine de hevesini kırmamak lazım.

neyse ne farketmez zaten(belki)