Bir firmanın stok takibini yapacak, gelir ve gider işlemlerini tutacak bir web app yaptırmak istiyorum. Bazı özelleştirmeler istiyorum. Admin panel olacak yani. Yapılan tüm işlemler log kayıtları olarak da tutulacak.
Üç tip kullanıcı : Çalışan, Patron ve Ben(admin)
Üç tip kasa : fiziki kasa, banka hesabı, cari (veresiye kasası)
Patronlar ekleme ve silme yapamazlar.
Çalışanlar kasayı göremez.
Admin log kayıtlarını gören tek kişi.
Para elden alınmışsa fiziki kasaya, havale ve eft banka kasasına, veresiye ise veresiye kasasına eklenecek.
Harcamalar ve giderler nereden yapılmışsa o kasadan düşecek.
Stok takibi yapılabilecek. Aldıkça artacak sattıkça stok azalacak vb.
PDF raporlama istiyorum. Tarih aralığına göre.
İlgilenen arkadaşlar bana ulaşabilirler (esahan1980@gmail.com)