Oyun motorunda render yardımı

Ben sadece kendi Python ve pygame bilgimi geliştirmek için oyun motoru yazmaya çalışıyorum.motordaki render yapmayı anlatıyım:ilk olarak objeden göz nesnesine köşelerden ışın atılır,sonra ışın göze göre noktaları ekrana yansır,sonra da noktalar birleştirilir,en son olarakta çizgiler arası kısımlar üçgenlerle doldurulur.fakat üçgenleri doldurmak biraz sıkıntılı bir iş.bana daha iyi bir yol söyler misiniz.yoksa bu yol iyi mi?üstüne üstlük bunun kolay renderlanabileceğiyle ilgili hiçbir fikrim yok(çünkü kodlar tam olarak bitmedi)

OpenGL (veya Direct3D) fixed function pipeline’a bakarsaniz, basit bir render engine’in calisma seklini/asamalarini gorebilirsiniz. Veya, alternatif olarak, bu kutuphanelerin programlanabilir yeni versiyonlarini alip, olabilecek en basit shader’lari calistirmanin etrafinda yaptiklarini taklit etmeye calisabilirsiniz.

Ucgen doldurmak (triangle rasterization) temel bir islem. Eninde sonunda onun bir versiyonuna donmeyen bir 3D motoru dusunemiyorum.