Performans Geliştirme Teknolojisi Hakkında Sorum

Merhabalar,

Bildiğiniz üzere her uygulama her PC’de çalıştırılamıyor. Ben bu sorunu çözmek için kendi oyunumda kullanacağım bir teknoloji hakkında konuşacağım ve cevaplarınızı bekliyorum.Şimdi,bildiğiniz gibi -örnek olarak- bir oyunu açmayı denediğimizde varlıklar renderlanır.Ben performansı artırmak için bu “eşya oluşturma” işlemini açılırken yapmayı,ama render işlemini karakter oraya gelince (veya imleç oraya gelince.Kisacasi göreceğimiz zaman) oluşmasını planlıyorum.Mesela bu işlemi yazı için yapmak istersek:

Yazı = Label(text = "Yazı")

if renderdurum == On:
    Yazı.pack()

Yani yapmak istediğim şu; Yazıyı oluşturmak,ama belli şartlar oluşunca paketlemek ne düşünüyorsunuz?

Merhaba.

Bunun ile mesajın geri kalanı arasında nasıl bir bağlantı var?

Bu basit oyunlarda bolca kullanılan bir yöntem zaten. Gereksiz bölümler çizilmez.

Oyununuzu tkinter ile mi yapıyorsunuz? Eğer öyleyse performans açısından bu dediğinizden daha önemli sorunlarınız var.

1 Beğeni

Evet,text tabanlı bir oyun için pygame in 150MB lik kütüphanesi gereksiz

Text tabanlı bir oyun için dediğiniz optimizasyon da gereksiz. 150 MB olduğunu da sanmıyorum.

Yaklaşık 13 MB imiş.

Evet.Benim arkadaşım dc’de bir oyun yapmış ve 8MB lık oyun exe olunca 200MB olmuştu.Bu yüzden yazdım :sweat_smile: