Phyton soruları

yok bi şey sağolun sormadım .

Burası pek öyle çalışmıyor kankam genelde karşılaşılan sorunlar veya fikir alışverişi üzerine

Cevap vermedim say. (20 karakter)

Hocanıza da böyle bağırarak “ÇÖZER MİSİNİZ” deyip önüne ödevinizi yapıştırıyor musunuz? Biz de bunu hak etmiyoruz, şahsen çok rahatsız oldum.

Sanırım en güzeli, böyle şeyleri yok saymak. Vaz geçtim. Siz de nacizane bırakın aksın gitsinler yapacak bir şey yok.

Olur efendim, başka isteğiniz varsa istemekten kaçınmayınız lütfen.

merhabalar ben bir phyton kodunu anlamadım da buraya atsam bana açıklar mısınız.

Konu açın onun yerine hangi kısmını anlamadığınızı da düzgünce belirtirseniz yardımcı olabiliriz.