Pygame Haritamda Tile Sistemi Kullanmam Gerekiyor Mu?

Merhabalar ben oyunuma bir harita tasarlamak istiyorum yapacağım haritalar ikiye ayrılıyor. Birincisi oyunumun ana köyü yani burada demiri dükkan savaşa çıkabileceğimiz yerler falan bulunacak. İkinci harita ise savaşacağımı yer olacak. Savaşacağımız yer “darkest dungeon” oyunundaki gibi olacak ve birden fazla savaş bölümü tasarlamayı düşünüyorum ve bunlardan birini oyun içinde rastgele seçilip sonra çizilecek. Yani sonuç olarak hep aynı kalacak bir köy ve birden fazla olacak ve oyun içinde random modülü ile seçilecek birden fazla savaş haritası bulunuyor bunları yapmam için tile sistemini bilmem yada kullanmam gerekiyor mu yoksa farklı bir şey mi kullanmalıyım.

Not: Bu dediğim haritaları ve oyunu daha kodlamadım en başta taslak çıkartmaya çalışıyorum inşallah derdimi anlatabilmişimdir.

Random modülü ile bölüme hangi harita geleceğini şu şekilde seçebilirsin

liste = [random harita adlari]
anan = random.choice(liste)

Not anan değişkeni ile biraz saçma ama sonrasında if ile hangi haritayı seçtiğine göre ilerleyebilirsin gibime geliyoğ