Pygame Yazıyı Kaldırma

Merhabalar,

Önceki konu’mda sayıyı pygame’de sürekli 1 artırmayı sormuştum ve @EkremDincel tarafından cevap gelmişti.Tekrar teşekkür ediyorum.Şimdiki sorum ise şu:
-Önceki konumdaki tik ibaresini nasıl kaldırabilirim?
Sorum tik yerine başka birşey kullanmak değil.100 olunca o yazıyı kaldırmak. Tkinter da .destroy ile yapabiliyordum ama olmadı. .destroy gibi birşeyler lazım

image.fill((255,255,255,255))
en sondaki şeffaflığı ayarlıyor eğer sonuna kadar şeffaf yaparsan yok olur

1 Beğeni

İyide RAM kullanacak ve ben ekrana yeni birşeyler getirmek istiyorum (O objenin olduğu yerde)

ticki bir sprite nesnesi yap zamanı gelincede .kill()

Maalesef,bir çok görünüme giriyor.Sprite yapamam

nasıl yani görünüm? …

İçerisindeki değer sürekli değişiyor %0 iken %1’e çıkıyor

o zaman sadece ekrana yazdırma

if onay:
   ekran.blit(image,rect)

Ekran sürekli fill ediliyor, bir şeyi ekrana blit etmediğinizde ekrandan kalkar.

Öyle bir şey yok. Pygame düşük seviyeli bir kütüphane, tkinter ise bir arayüz kütüphanesi. Eğer dediğiniz şekilde bir kullanım istiyorsanız herhangi bir oyun motoru kullanabilirsiniz veya bu sistemi kendiniz oluşturabilirsiniz.

Eğer kendiniz böyle bir sistem oluşturmak istiyorsanız ekrana çizilecek bütün surface’leri bir set içinde tutmanızı tavsiye edebilirim, add ve remove metodları var. Her framede de bu set’in içindeki surface’ler ekrana çizilir.

1 Beğeni

Bittikten sonra kapanacak?

zaten sonradan yazdım

anlamadım ne demek istediniz

Yani %100 olunca kapanacak?

Burada ne demek istediğiniz, her şey bellek kullanıyor.

Zaten orada kalacak ve RAM kullanacak.Neden kalsın? Zaten sistemim düşük olduğu için böyle bir şey yapıyorum

if oran!=100:
   Ekran.blit(image,rect)
1 Beğeni

Anladım, zaten o resmi bir daha ekrana hiç çizmeyecekseniz bu yöntem yanlış:

1 Beğeni

zaten sonradan başka öneri verdim

2 Beğeni