Daniel Shiffman‘in Coding Challenges adlı video serisinde JavaScript ile yazdığı ettiği Maze Generator‘ü Python kullanarak yeniden yazdım. Nasıl çalıştığını merak ediyorsanız, direk videoları izleyebilirsiniz ya da burayı okuyabilirsiniz.
DFT yaptigi icin ayni yolda yakin olan node’lar uzak olan node’lardan daha once ziyaret ediliyor.
Fakat agaclar birbirine bagli oldugu icin cok komsulu node’lara giden yol sayisi daha fazla.
(Ama yol sayisi arttikca yolun degdigi node sayisi, ve haliyle secilen node’un diger node’lara kaybetme ihtimali artiyor.)
Baslangicin hemen sagindaki veya asagisindaki node’un diger butun node’lara %50 ihtimalle kaybedecegini de goz onunde bulundurursak…
Vallahi bilemedim. x=y diyagonali favor edilir gibi geliyor ama emin olamadim.
Bunun Monte Carlo simulasyonunu ve/veya heat map’ini yapmak birinin projesi olabilir