import random
class Champion:
def __init__(self, attack_damage, ability_damage, defence, magic_resist):
self.AD = attack_damage
self.AP = ability_damage
self.AR = defence
self.MR = magic_resist
enemies = {
"Enemy 1": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 2": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 3": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
}
Öncelikle iyi forumlar. Yukarıda gördüğünüz enemies
adlı sözlük yapısındaki öğeleri kolay bir yöntemle arttırmak istiyorum. Aklıma direkt for
loop’u geldi elbette ki. Fakat burada nasıl kullanacağım hakkında hiçbir fikrim yok ve hatta burada kullanabilecekmişim gibi gelmiyor.
Arttırmaktan kastım şu oluyor:
enemies = {
"Enemy 1": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 2": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 3": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 4": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 5": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
"Enemy 6": Champion(random.randint(57, 88), random.randint(1, 10), random.randint(50, 80), random.randint(40, 60)),
...
}
Bu şekilde;basit bir yöntemle, 50 tane öğe olsun istersem 50 tane, 30 tane öğe olsun istersem 30 tane öğe yükleyebilmek istiyorum. Yardımcı olacak kullanıcılara şimdiden teşekkür ediyorum.
Anlaşılabilirliği arttırmak amaçlı şöyle örnek göstereyim:
#önce
enemies = {
}
[KODLAR]
#sonra