'speech_recognition' adında bir modül yok hatası

Merhaba, speechRecognition kütüphanesi kurulu olduğu halde programı "Komut İstemi 'nde (cmd) çalıştırınca " modül bulunamadı hatası veriyo.

Traceback (most recent call last):
File “C:\Users\safak\PycharmProjects\Şafak—\sesli.py”, line 1, in
import speech_recognition as sr
ModuleNotFoundError: No module named ‘speech_recognition’

SpeechRecognition modülünü komut satırı üzerinden mi yüklediniz yoksa PyCharm üzerinden mi?

hem komut satırı üzerinden hem pycharm üzerinden yükledim

Komut satırından güncellemeyi deneyin bir.

pip install --upgrade speechrecognition

bunu da yaptım yine aynı hata

Peki, Pycharm’daki ProjectInterpreter kısmında ne yazıyor? Yani demek istediğim cmd’yi bir açın, python konsoluna girin ve speechrecognition’u import etmeye çalışın. Belki sorun PyCharm ile alakalıdır.

Bu arada speechrecognition’u yüklerken nasıl yüklediniz, büyük harflere dikkat ettiniz mi?

pip install SpeechRecognition

Öyle değil, şöyle import edeceksiniz

import speech_recognition

Bakın oldu bu sefer.

evet ama hata aynı şekilde devam ediyo

ProjectInterpreter’e bir bakın. Sisteminizde kaç tane Python var?

bi tek 3.6.8 sürümü yüklü

Hmm. Şöyle deneyince nasıl sonuç veriyor?

Diyelim cmd ekranındasınız:

python sesli.py

:sweat_smile: şaka ya
bu kadar basit olmaz 4-5 saattir aradığım şeyin çözümü. Ellerinize Sağlık Allah razı olsun, çözüldü

Rica ederim kolay gelsin. İyi günler.

Peki konumuz dışı olarak bir şey sorabilir miyim size?