Türkiye - Bir Milyon Yazılımcı Yetiştiriyor! Bu Fırsatı Kaçırmayın!

btk ya yönlendiriyor orda sıkıntı yok ama videoları izleyemiyorum

btk dan almak istediğin eğitimi aç sonra eğitime katıl de (ya da programa katıl) sonra o bastığın kısmın programa başla ya da eğitime başla olarak değişmesini bekle ve eğitimlere başla

E-devlet girişi yapmam gerekiyormu ?

evet elbette gerekiyor. Videoları izlemek için e-devlet girişi şart

Tamam teşekkür ederim

sana katılıyorum zaten buradaki amaç kendimizi geliştirmek sonuçta yazılım serbest bir meslek kimseye baginiz oladabilir olmayada kendi projeni geliştirip parada kazanabilirsin şirkete girip kendini guvence altına da alabilirsin.

İlk kez mailine spam mesajı gelmesi için yalvarıyorum :smile:

gelmeyen ler için şifre tekrar gönderiliyor

Bana geldide giremiyorum

14 yaşındayım ve e devlet şifresi alamıyorum :expressionless:

Kaç yaşından sonra alınıyor ki

15 yaşını doldurmak gerekiyor

Bende alamıyorum ama yaşım tutmadığı için değil

Neden?

PTT YE gidemiyorum :frowning:

Buna bir çözüm bulmaları gerek. Bana da sana da.

Mağdurluk diğerleri önümüze geçiyor

Aslında hayır eğitim 2 yıl sürecek bu yüzden lgs ye hazırlanan da e devlet alamayan da bu eğitimleri alabilecek

O zaman 12 de biter diyosun

Hayır senin gibi alamaynlar 12 yaşındaki Ler giremeyecek