Vsc [Errno 2] Hatası

Merhabalar ben pygame ile bir oyun yapmaya çalışıyorum. Birkaç gün öncesine kadar işlem yapabiliyorken bilgisayarıma parça taktırdığımda bu hatayı almaya başladım ve sadece bu dosyada değil diğer dosyalarda da aynı hatayı alıyorum. Yardım ederseniz sevinirim.
Not: Bu kodlara uzun süredir bakmadım bazı noktaları hatırlayamayabilirim. Kod ve görseller aşağıda bulunmaktadır.
Kod:

import pygame, sys
import random
import ctypes
myappid = 'mycompany.myproduct.subproduct.version'
ctypes.windll.shell32.SetCurrentProcessExplicitAppUserModelID(myappid)

pygame.init()

# ekran ayarları
width = 900
heigh = 600
path = "Zindanlar ve Zindanlar V2.5/"
icon = pygame.image.load(path + "assets/icon.png")
main_win = pygame.display.set_mode((width,heigh))
pygame.display.set_caption("Zindanlar ve Zindanlar V2.5")
pygame.display.set_icon(icon)

# gömülü sınıflar
class TextButton():
	def __init__(self, x, y, text, fsize = 20, csize = 2, renk = (255,255,255), x_ayar = 3, y_ayar = 4, uzunluk_ayar = 6, yukseklik_ayar = 5):
		font = pygame.font.SysFont("calibri", fsize)		
		self.text = font.render(text, True, renk)
		self.rect = self.text.get_rect()
		self.rect_width = self.text.get_width()
		self.rect_heigh = self.text.get_height()
		self.rect.topleft = (x, y)
		self.cerceve_x = x - x_ayar
		self.cerceve_y = y - y_ayar
		self.cerceve_kalınlık = csize
		self.cerceve_uzunluk = uzunluk_ayar
		self.cerceve_yukseklik = yukseklik_ayar
		self.clicked = False

	def draw(self, surface):
		action = False
		#get mouse position
		pos = pygame.mouse.get_pos()

		#check mouseover and clicked conditions
		if self.rect.collidepoint(pos):
			if pygame.mouse.get_pressed()[0] == 1 and self.clicked == False:
				self.clicked = True
				action = True

		if pygame.mouse.get_pressed()[0] == 0:
			self.clicked = False

		#draw button on screen
		surface.blit(self.text, (self.rect.x, self.rect.y))
		self.cerceve = pygame.draw.rect(main_win, (255,255,255), (self.cerceve_x, self.cerceve_y, self.rect_width + self.cerceve_uzunluk, self.rect_heigh + self.cerceve_yukseklik), self.cerceve_kalınlık)

		return action
class ImageButton():
	def __init__(self, x, y, image, scale):
		width = image.get_width()
		height = image.get_height()
		self.image = pygame.transform.scale(image, (int(width * scale), int(height * scale)))
		self.rect = self.image.get_rect()
		self.rect.topleft = (x, y)
		self.clicked = False

	def draw(self, surface):
		action = False
		#get mouse position
		pos = pygame.mouse.get_pos()

		#check mouseover and clicked conditions
		if self.rect.collidepoint(pos):
			if pygame.mouse.get_pressed()[0] == 1 and self.clicked == False:
				self.clicked = True
				action = True

		if pygame.mouse.get_pressed()[0] == 0:
			self.clicked = False

		#draw button on screen
		surface.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))

		return action

# gömülü fonksiyonlar
def yaz(text, x, y, renk, size = 15, font = "calibri"):
	font = pygame.font.SysFont(font, size)
	yazi = font.render(text, True, renk)
	main_win.blit(yazi, (x, y))

# global değişkenler 
clock = pygame.time.Clock()
mode = "starter_mode"

# resimler
exit_key_pict = pygame.image.load(path + "assets/exit_pict.png")
settings_key_pict = pygame.image.load(path + "assets/settings_pict.png")

starter_menu_pict = pygame.image.load(path + "assets/starter_menu.jpg")
starter_menu_pict = pygame.transform.scale(starter_menu_pict, (width, heigh))
main_menu_pict = pygame.image.load(path + "assets/main_world.png")
main_menu_pict = pygame.transform.scale(main_menu_pict, (width, heigh))

# düğmeler
exit_key = TextButton(10,435,"Çıkış", fsize = 25, csize = 3)
new_game_key = TextButton(10,260,"Yeni", fsize = 25, csize = 3)
load_game_key = TextButton(10,295,"Yükle", fsize = 25, csize = 3)
guide_key = TextButton(10, 330, "Rehber", fsize = 25, csize = 3)
settings_key = TextButton(10,365,"Ayarlar", fsize = 25, csize = 3)
dev_key = TextButton(10, 400, "Geliştirici", fsize = 25, csize = 3)
bolge1_key = TextButton(317, 270, "o", 37, -1, (132,43,54))
bolge2_key = TextButton(411, 306, "o", 37, -1, (137,145,93))
bolge3_key = TextButton(525, 379, "o", 37, -1, (169,124,56))

# döngü 
loop = True
while loop:
	position = pygame.mouse.get_pos()
 
	for event in pygame.event.get():
		if event.type == pygame.QUIT:
			loop = False
		if event.type == pygame.KEYDOWN:
			if mode == "starter_mode":
				mode = "main_mode"
 
	if mode == "starter_mode":
		main_win.blit(starter_menu_pict, (0,0))
		# tuş kontrol
		if exit_key.draw(main_win):
			loop = False
		if new_game_key.draw(main_win):
			mode = "main_mode"
		if load_game_key.draw(main_win):
			print("Yapılmadı")
		if guide_key.draw(main_win):
			print("oldu 3")
		if settings_key.draw(main_win):
			print("oldu 4")
		if dev_key.draw(main_win):
			print("oldu 5")
		
	
	if mode == "main_mode":
		main_win.blit(main_menu_pict, (0,0))
		if bolge1_key.draw(main_win):
			print("giriş yapıldı")
		if bolge2_key.draw(main_win):
			print("giriş yapıldı")
		if bolge3_key.draw(main_win):
			print("giriş yapıldı")
  
		if pygame.mouse.get_pressed()[0]:
			print(position)
   
	pygame.display.update()	
	clock.tick(60)
pygame.quit()
sys.exit()

cikis_dugme
help_pict
icon


set
settings_pict

town_map

1 Beğeni

Sorunu çözdüm bu hatayı almamın sebebi dosyalarda türkçe karakter kullanıyor olmamdanmış.

1 Beğeni