Yeni Komut Yerine Eski Komutu Kullanma Problemi

#Kütüphaneler
from tkinter import*

#Değişkenler
Font = "Verdana 50"

#Fonksiyonlar
def Ağla():
    pass

def Uyu():
    pass

def Evet():
    Yazı.config(text = "Doğdun...")
    Yazı.place(x = 500,y = 50)
    Tuş.config(text = "Uyu...")
    Tuş2.config(text = "Ağla...")
    Tuş.command = Uyu
    Tuş2.command = Ağla

def Hayır():
    exit()
        
#Ekran
Ekran = Tk()
Ekran.attributes("-fullscreen", True)
Ekran.title("Seçim Senin!")
Ekran.configure(background="black")

#Yazılar
Yazı = Label(text = "Başlayalım Mı?", fg = "white", bg = "black", font=Font)

#Tuşlar
Tuş = Button(text = "Evet!", fg = "white", bg = "black", font=Font, command = Evet)
Tuş2 = Button(text = "Hayır!", fg = "white", bg = "black", font=Font, command = Hayır)

#Paketlemeler
Yazı.place(x = 450, y = 50)
Tuş.place(y = 140, height = 625, width = 685)
Tuş2.place(x = 680,y = 140, height = 625, width = 685)

#Süreklilik
Ekran.mainloop()

Programda herhangi bir hata yok,ancak Tuş2’ye 2. komutu atıyorum ama yinede 1. komutu çalıştırıyor.Çözümü bilen var mı?

Merhaba,

tk.Button’ın command diye bir niteliği yok:

>>> "command" in dir(tk.Button)
False

Dolayısıyla sizin

yapmanız bu Tuş örneğine öylesine bir nitelik kazandırmış gibi oluyor.

Çözüm ise configure kullanmak:

Tuş.configure(command=Uyu)
1 Beğeni

bro dc deki botun ismini kullanmak haha

1 Beğeni

zaten o sorumu çözmek için buraya yazmıştım :smiley: