Anka MMOFPS Oyunu

Hepinize merhabalar!

Bugün burada bulunmamızın sebebi yerli & milli oyun sektörünü güçlendirmek,eksiklerini kapatmak ve yeni bir şey üretmektir.Bu yüzden yola çıkıyoruz.Şimdi,biraz detaya girelim…

Oyun

  • Oyunumuz MMOFPS( Devasa çok oyunculu çevrimiçi birinci şahıs kamera açılı oyun) türünde olacaktır.
  • Oyun Godot Game Engine ile yapılacaktır.
  • OpenGL ES 3 kullanılacaktır.

Takımlar

  • Oyunumuz ilk çıktığında 2 takım olacaktır(Mavi & Kırmızı).Bu takımlar belirli stratejiler geliştirerek farklı oyun modlarında birbirlerine üstünlük sağlamaya çalışacak.

Kadro

  • Maalesef burası en zayıf olduğumuz yer :frowning:. Herhangi bir marka değiliz,herhangi bir marka ile çalışmıyoruz ve yeni bir topluluğuz.Oyun geliştirmeye meraklı olanlar,bir şeyler üretmek isteyenler,ben oyun yapmak istemiyorum ama destek olmak istiyorum diyenler,hepinizi bekliyoruz.Web sayfası,domain & hosting,
    sunucular,3B modeller,kaplamalar,Beta testerları,kod yazan kişiler;Eğer bizimle bir şeyler yapmak istiyorsanız ankammofps@gmail.com adresinden iletişime geçin.Konu bölümüne Anka MMOFPS yazarsanız ve mesaj içeriğine hangi konuda başarılı olduğunuzu veya nasıl yardımcı olacağınızı yazarsanız geri dönüş alabilirsiniz.İsterseniz aşağıdaki sosyal medya hesaplarından da bize ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medya Hesapları

  • İnstagram

  • Twitter

  • Facebook : www.facebook.com/anka.mmofps.7 (YazBel 2 bağlantıdan fazlasına şimdilik izin vermiyor.)

Oyun Modları

  • TÖM(Takımlı Ölüm Maçı) : 2 takımın belirli bir öldürmeye veya,en yüksek öldürmeye sahip olmaya çalıştığı oyun modudur.Sınırsız ölme & doğma hakkı vardır.

  • Fitil Sökme : 2 takımın 2 farklı tarafa geçtiği oyun modudur.Bu taraflardan birisi bombayı yerleştirmeye ve patlatmaya çalışırken diğer takım bombanın yerleştirilmemesine ve patlamamasına kafa yorar.Bomba yerleştirildikten belirli bir süre patlar.

  • Dereceli : Sadece Fitil Sökme maçlarının oynandığı ve biraz daha ciddi olan oyun modudur.Dereceli maçtan çıkmak,yerinizi bir başkasının dolduramayacağı için yasaktır ve eğer çıkarsanız belirli ceza(lara) maruz kalırsınız.Ayrıca AFK(Klavye başında durmamak) olmak yine ceza(lara) maruz kalmanıza sebep olur.Maç başladıktan sonra başka kişiler maça katılamaz.

Logo :

Görüşleriniz ve destekleriniz bizim için önemlidir

Aklıma birkaç soru takıldı.

  • Kadro şu an kaç kişi?(Ve alanları)
  • Bütçe ne kadar?
  • Yapım şirketi var mı?(Varsa adı ne)
  • Bir ofis var mı?(Varsa adres?)
  • Oyun ne kadar sürede yapılacak, bir plan var mı?
  • Piyasadaki diğer oyunlardan farkı ne?
  • Çalışanlara ne kadar ücret ödenecek?

Buradan cevaplarsanız sevinirim.

Teşekkürler

1(Yönetim ve her şey)

Şu anlık 100TL gibi düşük bir bakiyemiz var.Şu anda çalışanlarımıza maaş veremeyeceğimiz için hisse vereceğiz.

Hem yapım hem yayın tarafımızca yapılacak(şimdilik).

Yok,evden çalışma.

Çalışan sayısı,topluluk isteği gibi etkenler bunu belirleyecek.Hemen kötü bir oyun çıkarmak gibi isteğimiz yok.

  • P2W(pay to win) olmayacak.

  • Abartıya kaçılmadan gerçekliğe önem verilecek(Zula oyunundaki transform eklentiler gibi abartılar),

  • Çoğu sisteme uygun olacak,

  • Fake,5-10 tane yan hesap olmayacak,

  • Hile tespiti,sunucular ve maç kalitesi ön planda olacak.

Böyle bir proje 1 kişi ile olacak iş değil. Sağlam bir ekibiniz olması gerek.

1 Beğeni

Aramaktayız

Oyun motoru Unity olarak değiştirilmiştir.

Bunun önüne nasıl geçeceksiniz?

HWID ile yapabilir belki.

Hesap oluşturmak diğer oyunlara göre daha zor olacak.Hesapların belirli bir eylemsizlik süresi olacak.Bu süre tam olarak belli değil ama yapmayı planlamaktayız.Örneğin 6 ay boyunca gelen arkadaşlık istekleri onaylanmaz,günlük,haftalık,aylık hediyeler toplanmaz(bu giriş esnasında anında verilecek) vs. durumlarda hesabın bağlı olduğu mail adresine,telefon numarasına mesaj atılacak.Eğer etkileşim olmaz ise hesap silinecek.Ancak,1 gün normal hesabıyla,diğer gün yedek hesabıyla oynarsa ne yapacağımızı bilmiyoruz.IP adresleri ile bunu rahatlıkla halledebiliriz ancak kullanıcı gizliliği ihlali iyaptığımız düşünülebilir.

Evet,IP adresleri yerine donanım ID adreslerini kullanabiliriz!

v1.0.0 sürümünde kullanılması planlanan silahlar:

Tüfekler : AK -47,G3,M4A1,MPT - 76

Keskin nişancı tüfekleri : AWP,Dragunov,MPT -76S,Scout

Hafif makineliler : Kriss Vector,Pp - 2000,UMP 45,Uzi

Pompalılar : UTS 15,Winchester

Yakın dövüş : Pala

Bıçaklar : Karambit,Kelebek,Sürmene bıçağı(hiç emin değiliz),Çentikli komando bıçağı

Server kısmını ne ile kodlamayı planlıyorsunuz ?

ben nedense gerçekçi oyunları sevmiyorum

çoğu dil kullanılabilir

1 Beğeni

Kapsamlı bir online oyun için Unity tavsiye etmiyorum, yıllardır multiplayer desteğini oturtamadılar. En azından resmi multiplayer desteğini kullanmayın bence, asset store’dan iyi bir servis bulun.

Sıfırdan yazılmaz zaten, kullanılan kütüphane veya servise göre dil seçilir. Unity’e özel servisler büyük ihtimalle kullanıcıya dil olarak yine C# sunar.

Niye bir şey yapmak zorunda hissediyorsunuz, ben hile yapmadıktan sonra iki farklı hesaba sahip olsam bunun zararı ne olur?

1 Beğeni

Normal hesabın hilesiz kullanıldığı,2. hesabın hile ile kullanıldığını düşünerek bunları yazdık.

Atış hızıdır,sekme oranıdır vs. .Biz bunları “gerçekçi” çerçevesinin içine koyuyoruz.

Unity’den başka öneriniz olan düşük sistemlere ve gelecek pc sistemleri donanımına hitap edebilecek bir oyun motoru var mı?

Photon kullanmayı planlıyoruz.

1 Beğeni

O zaman birden fazla hesaba sahip olmayı değil, hesapların hile ile kullanılmasını engelleyin. Normal hesap hileli kullanılırsa ne olacak?

Unreal Engine olabilir, özellikle gelecekteki sistemlere iyi hazırlanacak gibi.

Benim aklımda da o vardı.

@EkremDincel python ile oyun yapmak için hangi oyun motorunu önerirsiniz ?
Ayrıca Python ile yapılacaksa Serveri socket ilemi kodlayacaksınız ?