Pygame'de değişkeni sürekli 1 artırıp ekrana yazdırmak

Merhabalar,

Pygame’de Açılış_Yüzdesi diye bir değişkenim var.Başlangıç değeri 0.Sürekli 1 artırmak ve 100 olunca yeşil tik olmasını istiyorum.Kodları şuraya bırakıyorum.Yardımcı olabilirseniz sevinirim :')

#Kütüphaneler
import pygame,sys,time


#Değişkenler
Sürüm = "Test Sürümü"
Yapımcı = "Gencay Bilir"
Açılış_Yüzdesi = "0"

#Oyunu Çalıştırmak
pygame.init()


#Ekran Oluşturma
Ekran = pygame.display.set_mode((0,0),pygame.FULLSCREEN) #Tam Ekran Yapmak


#Yazı Özelliklerini Belirlemek
Yazı_Fontu = pygame.font.SysFont("Rightseound",85)


#Sürüm Yazısı
Sürüm_Yazısı = Yazı_Fontu.render("Sürüm : " + Sürüm,1, (255,255,255))


#Yapımcı Yazısı
Yapımcı_Yazısı = Yazı_Fontu.render(Yapımcı,1, (255,255,255))


#Açılış Yüzdesi Yazısı
Açılış_Yüzdesi_Yazısı = Yazı_Fontu.render("%" + Açılış_Yüzdesi,1, (255,255,255))

	
#Ekranı İşlemleri
while True:
	for event in pygame.event.get(): #Bir olay gerçekleşirse hata vermesin diye böyle bir kod yazıyorum
		pass
	Ekran.blit(Sürüm_Yazısı, (400,600))
	Ekran.blit(Yapımcı_Yazısı, (500,50))
	Ekran.blit(Açılış_Yüzdesi_Yazısı, (600,700))
	pygame.display.update()

Merhaba.

Lütfen değişken isimlerini küçük harflerle yazın.

Nasıl bir yeşil tik?

#Kütüphaneler
import pygame, sys, time


#Değişkenler
Sürüm = "Test Sürümü"
Yapımcı = "Gencay Bilir"
Açılış_Yüzdesi = 0

#Oyunu Çalıştırmak
pygame.init()


#Ekran Oluşturma
Ekran = pygame.display.set_mode((0,0),pygame.FULLSCREEN) #Tam Ekran Yapmak


#Yazı Özelliklerini Belirlemek
Yazı_Fontu = pygame.font.SysFont("Rightseound",85)


#Sürüm Yazısı
Sürüm_Yazısı = Yazı_Fontu.render("Sürüm : " + Sürüm,1, (255,255,255))


#Yapımcı Yazısı
Yapımcı_Yazısı = Yazı_Fontu.render(Yapımcı,1, (255,255,255))


#Açılış Yüzdesi Yazısı
Açılış_Yüzdesi_Yazısı = Yazı_Fontu.render("%" + str(Açılış_Yüzdesi),1, (255,255,255))

	
#Ekranı İşlemleri
while True:
    for event in pygame.event.get(): #Bir olay gerçekleşirse hata vermesin diye böyle bir kod yazıyorum
        if event.type == pygame.QUIT:
            pygame.quit()
            sys.exit()
        
    Açılış_Yüzdesi_Yazısı = Yazı_Fontu.render("%" + str(Açılış_Yüzdesi),1, (255,255,255))
    Açılış_Yüzdesi += 1
    time.sleep(0.1)
    Ekran.fill((0, 0, 0))
    Ekran.blit(Sürüm_Yazısı, (400,600))
    Ekran.blit(Yapımcı_Yazısı, (500,50))
    Ekran.blit(Açılış_Yüzdesi_Yazısı, (600,700))
    pygame.display.update()

Teşekkür ederim,sorunu çözdünüz.

Ancak 100’e gelince yazı tik olarak değişmemiş.Tikten kastım şu : ✓
Bunu yeşil yapmak istiyorum 100 olunca
Birde,while döngüsü dışındaki

Açılış_Yüzdesi_Yazısı = Yazı_Fontu.render("%" + str(Açılış_Yüzdesi),1, (255,255,255))

kodunu sildim.Programda herhangi bir anormallik olmadı,hata da almadım.Bir sorun olur mu?

Son istediğim tik işaretinide çözebilirseniz çözüm olarak işaretliyeceğim,bilginize

Olmaz.

O tik pygame tarafından düzgün algılanamıyor (en azından bende).

#Kütüphaneler
import pygame, sys, time


#Değişkenler
Sürüm = "Test Sürümü"
Yapımcı = "Gencay Bilir"
Açılış_Yüzdesi = 0

#Oyunu Çalıştırmak
pygame.init()


#Ekran Oluşturma
Ekran = pygame.display.set_mode((0,0),pygame.FULLSCREEN) #Tam Ekran Yapmak


#Yazı Özelliklerini Belirlemek
Yazı_Fontu = pygame.font.SysFont("Rightseound",85)


#Sürüm Yazısı
Sürüm_Yazısı = Yazı_Fontu.render("Sürüm : " + Sürüm,1, (255,255,255))


#Yapımcı Yazısı
Yapımcı_Yazısı = Yazı_Fontu.render(Yapımcı,1, (255,255,255))


	
#Ekranı İşlemleri
while True:
    for event in pygame.event.get(): #Bir olay gerçekleşirse hata vermesin diye böyle bir kod yazıyorum
        if event.type == pygame.QUIT:
            pygame.quit()
            sys.exit()
        
    Açılış_Yüzdesi_Yazısı = Yazı_Fontu.render("%" + str(Açılış_Yüzdesi),1, (255,255,255))
    

    if Açılış_Yüzdesi == 100:
        Açılış_Yüzdesi_Yazısı = Yazı_Fontu.render("✓", 1, (0,255,0))
    else:
        Açılış_Yüzdesi += 1
    
    time.sleep(0.1)
    Ekran.fill((0, 0, 0))
    Ekran.blit(Sürüm_Yazısı, (400,600))
    Ekran.blit(Yapımcı_Yazısı, (500,50))
    Ekran.blit(Açılış_Yüzdesi_Yazısı, (600,700))
    pygame.display.update()

2 Beğeni